A Haber · ekonomi
Cep harçlıklarına yüzde 50'ye kadar artış: Meslek lisesi mezunları da yararlanacak
Orijinal haberi oku →Özet
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Aktif İşgücü Uyum Programı kapsamında sağlanan cep harçlıklarına ilişkin yeni düzenlemeyi açıkladı. 2027 yılından itibaren geçerli olacak düzenlemeyle belirlenen alanlarda günlük ödemeler yüzde 50'ye kadar artırılacak. Meslek lisesi mezunları da kendi alanlarında çalışmaları durumunda bu imkandan yararlanabilecek.
Bakan Işıkhan, cep harçlıklarının 2027 yılından itibaren yüzde 50'ye kadar artırılacağını duyurdu. (Foto: ahaber.com.tr) BAKAN IŞIKHAN YENİ DÜZENLEMEYİ DUYURDU Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Aktif İşgücü Uyum Programı kapsamında uygulanan cep harçlıklarının güncelleneceğini bildirdi. Yeni düzenlemeyle dijital dönüşüm, yeşil dönüşüm, yapay zeka ve geleceğin meslekleri alanlarında çalışanlara sağlanan ödemeler yüzde 50'ye kadar artırılacak. Meslek lisesi mezunları da kendi alanlarında çalışmaları halinde düzenlemeden yararlanabilecek.
GÜNLÜK CEP
HARÇLIĞI 1.620 TL'YE ÇIKACAK Bakanlığın paylaştığı bilgilere göre, söz konusu alanlarda uygulanan günlük cep harçlığı 1.079 TL'den 1.620 TL'ye yükseltilecek. Programlara tam katılım sağlayanlara verilen toplam ödeme ise 28 bin 75 TL'den 42 bin 113 TL'ye çıkarılacak. Böylece günlük ödemede 541 TL, tam katılım karşılığında sağlanan toplam tutarda ise 14 bin 38 TL artış gerçekleşecek.
Bakan Işıkhan, cep harçlıklarının 2027 yılından itibaren yüzde 50'ye kadar artırılacağını duyurdu. (Foto: ahaber.com.tr)
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Aktif İşgücü Uyum Programı kapsamında uygulanan cep harçlıklarının güncelleneceğini bildirdi.
Yeni düzenlemeyle dijital dönüşüm, yeşil dönüşüm, yapay zeka ve geleceğin meslekleri alanlarında çalışanlara sağlanan ödemeler yüzde…
Tam metin ve güncel gelişmeler için orijinal habere geçin.
Orijinal haberi oku →